مرکز پشتیبانی تارا ، سعی نموده است تا خدمات خود را به شکل های مختلفی در اختیار کاربران خود قرار دهد. در زیر اهم فعالیت ها و خدمات مرکز پشتیبانی آورده شده است.
پشتیبانی تلفنی و آنلاین
کارشناسان پشتیبانی تارا از ساعت ۸ الی ۲۰ آمادگی پاسخگویی به مشکلات کاربران خود را از طریق تلفن و از ساعت ۸ الی ۱۶ امکان اتصال به سیستم کاربران از طریق اینترنت را دارا می باشند
پشتیبانی از طریق سایت :
مشتریان محترم می توانند با مراجعه به وبسایت تارا از خدمات متنوع شامل گفتگوی آنلاین ، پاسخ به سوالات متداوال و دانلود فایل های مورد نیاز بهره مند گردند در صورت عدم نتیجه گیری روش های فوق کارشناسان تارا به صورت حضوری اقدام به خدمت رسانی مینمایند.